Értékelések 4.6 / 5 (kivaló)
"
Nagyon szívesen nyilatkozom, mert jók voltak a tapasztalataink, és sajnos a szállodában elfelejtettük kitölteni a kérdőívet és a vendégkönyvbe sem írtunk, így nem tudtuk kifejezni a szálloda ill. a személyzet felé véleményünket. Reméljük, nekik is eljuttatják majd az alábbiakat.
Igen, engedélyezem a véleményem közzétételét, ha lehet akkor kérném, hogy Blythe felhasználónévvel tegyék ki.
A vélemény pedig:
Párommal 7 nap 6 éjszakát töltöttünk a Colosseum Hotelben Mórhalmon. Már kiválasztottuk a szállást az utazzithon.hu-n és mikor meséltük az ismerőseinknek, hová megyünk, ekkor tudtuk meg, hogy már sokan közülük jártak ott és dicsérték a szállodát.
Abszolút azt kaptuk, ami az utazzitthon.hu-n le volt írva, mind képben, mind szövegben: a csomagból mindent megkaptuk, amit foglaltunk. Az oldalon levő képek miatt választottuk a Deluxe szobát, ami pontosan úgy néz ki mint az oldalon. Jelentkezésünkkor extrában kértük, hogyha lehet, erkélyes lakosztályt adjanak, az egyik legnagyobb erkélyt kaptuk (ezt biztos függ attól is, hogy időben foglaljuk-e le), aminek nagyon örültünk. Az erkély majdnem nagyobb volt, mint a szoba. :)
A szálloda nagyon szép, kicsit közel van az úthoz és a belvároshoz, de ez egy kis város nincs sok zaj, így nem zavaró, ellenben nagyon praktikus közelségben van egy élelmiszerbolt, ha esetleg rágcsálnivalóra vágynánk. Nagyon jó, hogy a szállodából bármikor átmehetünk a fürdőbe és visszajöhetünk pihenni a szálloda saját fürdő részén. A fürdőben nagyon sokféle és jó büfé van, a medencék is szépek, izgalmasak a csúszdák.
Az összes negatívum pár mondatban:
- Amikor megérkeztünk, az egyik párnahuzaton találtunk pár gyanús narancs foltot (gulyásleves foltszerű), ezt 2 napi takarításnál is figyelmen kívül hagyták, de mikor lehúztuk a párnahuzatot és a földre dobtuk, akkor rögtön megértette a szobaasszony a jelzést és húzott új, tiszta huzatot a párnára a régit pedig elvitte.
- Egy picit talán túl erős volt a klíma az étkezőben, mi mindig a kintebbi, kövezett, nem szőnyeges szekcióban ültünk, ott rövid nadrágban, nyári ruhában kifejezetten hideg volt, étkezni farmerben, hosszú ujjú pólóban jártam inkább le. Párom kevésbé fázós, de ő is kicsit erősnek érezte a klímát.
- Az ételek változatosságán dolgoznánk. Mi egy hétig voltunk és minden nap volt valamilyen pörkölt, naptár szerűen: hétfő gomba, kedden csirke, szerdán disznó, csütörtökön marha stb. Volt természetesen mellette mindig valamilyen ragu, tésztaétel, néha párolt vagy csőben sült ételek, de alapjában véve semmi különös, sem kinézetre, sem ízre. Egy picit a jobb minőségű menza ételekre emlékeztetett minket. Elvben 19-21:30-ig volt vacsora, mi későn szeretünk enni, ezért mindig 9 óra tájt mentünk le, ilyenkor nem egyszer előfordult, hogy valamelyik népszerűbb, különlegesebb étel teljesen elfogyott. Ha kértünk a pincértől, azt mondta nincs már több. Ez picit azért lehangoló volt, hogy mi azért nem ehetjük ugyanazt a finomságot, mint mások, mert utolsónak jöttünk le, hisz hivatalosan még bőven a vacsora vége előtt leértünk :( Az édességek érdekesek és néhány egész különleges és finom volt, viszont szinte SOHA nem volt odaírva a nevük, így még esélyem sincs most elmondani, melyik ízlett :(
- Amit nem a szállodára nézve, de megemlítenék, hogy a fürdő részen az 5-10 éves korosztály részére nincs elegendő elfoglaltság: vannak pici pancsolók a 0-4 éveseknek és egy pici elefántcsúszda. És van 2 nagy csúszda, amire viszont 120 cm (kb. 8-10 év) felett nem engedik fel a gyerekeket. Így a fent említett korosztály a kicsiknek szánt játékokon túl nagy, a nagy csúszdákon túl pici. Van egy családi csúszda, de az télen zárva van, mert kinti. Ezt esetleg jövőbeni fejlesztéseknél figyelembe vehetnék. (Egy korábbi nyaralásról mesélte nővérem, hogy 7 éves unokaöcsém igen csalódott volt, mikor leküldték a nagy sárga és zöld csúszdákról, ellenben mi most a párommal nem egyszer tapasztaltuk, mikor felmentünk, hogy nála alacsonyabb kislányok (!) is lementek titokban, mikor az egyik úszómester elhagyta az őrhelyét - Megszakadt a szívem, mikor arra gondoltam, hogy az unokaöcsém pedig a nyaralása alatt egyszer sem csúszhatott, mert sosem volt ilyen szerencséje. Ki pedig nem mehettek, mert ők télen jártak Önöknél. - Kérem, hogy figyeljenek jobban oda, mert ez elég igazságtalan!)
A fentiek ellenére összességében nagyon jól éreztük magunkat. A csomagunkban volt 2 masszázs is, a masszőrlány fiatalabb, nagyon kedves volt. A szaunában (bár mi este, vacsoraidő előtt mentünk mindig) szinte mindig egyedül voltunk, amit mi külön értékeltünk, hogy nem kellett közösködni.
Amit mindenképp szeretnék kiemelni, hogy a személyzet NAGYON kedves volt. Nem udvariasan kedves, hanem az a fajta kedves, akin érződik, hogy szereti a munkáját. Voltunk már pár 4 csillagos szállodában és általában azt tapasztaljuk, hogy a személyzet udvariasan válaszol és megteszi, amit kérünk, de ennél többet nem, ill. érződik rajtuk, hogy csak legyek már túl ezen a munkanapon hozzáállásuk van. Itt viszont a szobaasszonytól a recepciósig mindenki kedves volt és sokszor még azelőtt teljesítették a kívánságunkat, hogy megkerestük volna az illetékest és szóltunk volna neki, csak azért mert látták az arcunkon, hogy habozunk.
Íme néhány példa:
- Amikor lementünk az étterembe és nem láttuk hova ülhetnénk, mindig odaugrott egy pincér és útbaigazított minket. Egyszer volt olyan is, hogy már nem volt elég teríték és azonnal terítettek nekünk, csak annyit kérdeztek, hogy melyik asztalt választjuk.
- Az aulában levő kávézóban nincs állandó személyzet, csöngetni kell, ha kérni szeretnénk valamit, de ha csöngettünk, mindig 1 percen belül jött valaki és azonnal kiszolgált. Sosem kellett várni.
- Egyszer kitettük a ne zavarj táblát az ajtóra majdnem egész nap és csak délután mentünk le fürdeni. Mivel egész nap nem volt szobaasszony nálunk, mielőtt lementünk (délután 4 körül), leszóltunk a recepcióra, hogy takarítást kérnénk. A recepciós szólt, hogy a ne zavarj táblát vegyük le az ajtóról, ha kint lenne (ezt azért jegyezném meg, mert ritka, hogy ilyen apróságokra odafigyelnek) és küldi mindjárt a szobaasszonyt. Mi lementünk a fürdőbe, de amint leértünk, visszafordultam a szobánkhoz a napszemüvegemért. Mire visszaértem, már bent volt a szobaszolgálat és takarítottak. Tényleg kb. 5 percen belül ott voltak takarítani! :) - Ezt azért emelném ki mert volt már olyan tapasztalatunk, szintén 4 csillagos szállodában, hogy 2 napig kértünk takarítást a szobánkba és nem kaptunk!
- Egyszer kiborult a vacsoránál a vizes poharam, míg ételért mentem, nem is vettem észre, egy pincér szólt. Azonnal átpakolta a terítékünket másik asztalhoz és hozott egy új üveg vizet grátisz.
- Egyszer a szálloda fürdőjében teáztunk és a párom pohara kiborult, szóltunk a pincérlánynak, hogy mi történt és elnézést kértünk. Ő megköszönte (vagyis szegény megköszönte, hogy munkát csináltunk neki!) és felajánlott másik teát, amit nem volt képünk elfogadni, mert a mi hibánkból borult ki a tea, de nagyon kedves jóleső gesztus volt.
Amit kiemelnék, hogy tényleg, mindenki kedves, udvarias és ami sajnos nálunk az országban elég ritka, hogy MOSOLYOG! Ettől az embernek megjön a kedve, hogy visszamosolyogjon meg hogy kedvesen kérjen ő is, és ne börzenkedjen. Volt olyan pincérlány is, aki mindig nagyon őszintén és közvetlenül beszélgetett velünk. Ezek olyan pozitív energiák voltak, amik messze magasabbra emelik a szállodát a többi 4 csillagos között. Kérem, hogy ezt mindenképp továbbítsák a szállodának és főleg a személyzetnek, hogy a vendégek igenis észreveszik, értékelik és nagyon jól esik! Vagyis érdemes továbbra is így bánni a vendégekkel. :)
Még egyszer köszönjük! Amint lesz lehetőségünk, megyünk vissza! Reméljük, akkor is ilyen kedves lesz a személyzet! :)
Elnézést kérek, hogy ilyen hosszú lett, természetesen összeszerkeszthetik rövidebbre, de azt kérem, hogy összességében az érződjön a leírásból, hogy JÓ benyomásaink voltak és jól éreztük magunkat.
" - B.